naklejki dla dzieci
naklejki motywacyjne
odpicuj swoja bryke
Slajd Pierwszy
Slajd Drugi
Slajd Drugi

Zwroty / Reklamacje

ZWROT

Klient może odstąpić od umowy – bez podawania przyczyny – w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, (nie odnosi się to do zamówień spersonalizowanych imiona, nazwiska, cytaty, projekty klienta etc.), składając nam pisemnie (za pomocą e-mail, wysyłając pismo) oświadczenie o odstąpieniu od umowy. W takim przypadku Klient zobowiązany jest zwrócić nam produkt niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Klient ponosi koszty zwrotu towaru.

postępowanie według kroków:

  1. Pobrać, wydrukować i wypełnić formularz zwrotu ( pobierz ).
  2. Zapakować towar wraz z wydrukowanym formularzem zwrotu (faktura VAT potwierdzająca zakup nie jest konieczna).
  3. Odesłać na adres:

Studio Kreacji Wizualnej ERKA
ul. Gdańska 9/4A
85-005 Bydgoszcz

Klient zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia towaru przed wysyłką. Klient oświadcza że towar odsyłany jest w stanie nienaruszonym. Pieniądze za zwrócone zamówienie Klient otrzyma niezwłocznie, nie później niż w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania przez sklep przesyłki ze zwrotem. Zwrot płatności nastąpi przelewem na konto na wskazany przez Klienta w formularzu zwrotu numer rachunku bankowego.

W przypadku zwrotu produktów personalizowanych lub projektów własnych procedura zwrotu rozpatrywana jest indywidualnie lub nie ma możliwości zwrotu.

 

REKLAMACJE

Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie jest niezgodny z umową Klient w ciągu dwóch lat od dostarczenia produktu prawo złożyć reklamację z tytułu niezgodności z umową – żądając jednej z opcji: naprawy, wymiany na nowy, obniżenia wartości produktu lub odstąpienia od Umowy.

Niezgodność towaru z umową obejmuje wady fizyczne, niekompletność, brak właściwości o jakich zapewnia opis produktu oraz przypadki gdy nabyta rzecz nie nadaje się do tego, do czego jest zwykle używana.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Sprzedający zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Klient wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu.

postępowanie według kroków:

  1. Pobrać, wydrukować i wypełnić formularz reklamacyjny ( pobierz )
  2. Zapakować nie uszkodzony towar wraz z formularzem reklamacyjnym oraz fakturą VAT (Faktura jest konieczna i jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji).
  3. Odesłać na adres:

Studio Kreacji Wizualnej ERKA
ul. Gdańska 9/4A
85-005 Bydgoszcz

Pytania na temat zwrotów i statusu ich rozpatrywania prosimy kierować na email: reklamacje@naklejkierki.pl

Newsletter

Nie przegap żadnej promocji, zdobywaj dodatkowe rabaty.

0
    0
    Twój Koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu