naklejki dla dzieci
naklejki motywacyjne
odpicuj swoja bryke
Slajd Pierwszy
Slajd Drugi
Slajd Drugi

FAQ – Często Zadawane Pytania

Czy każdy produkt jest dostępny?

Jesteśmy producentem naszych produktów i wszystkie przedmioty zawarte na stronie są dostępne. Jesteśmy w stanie wykonać inne niestandardowe zamówienie, w tym celu prosimy o kontakt.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na podany adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po Twoim zakupie otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Po otrzymaniu wpłaty rozpoczynamy realizację zamówienia , a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac.

Termin realizacji zamówienia

Jesteśmy producentem naszych produktów i wszystkie produkty wykonujemy dopiero po złożeniu zamówienia.
Czas realizacji do 3 dni roboczych + czas wysyłki. Jeśli zależy Tobie na szybkiej realizacji to koniecznie skontaktuj się z nami tel. 534 040 525

Jakie występują formy dostawy?

firma kurierska Inpost lub DPD, alternatywnie odbiór osobisty.

Jaki jest koszt przesyłki?

Za przesyłkę płaci się tylko raz, niezależnie od ilości zamówionych przedmiotów. W przypadku przesyłki kurierskiej DPD lub inPost koszt takiej przesyłki wynosi 15zł

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
tradycyjny przelew na konto bankowe lub płatność elektroniczna (przelew on-line) za pośrednictwem systemu PayU

Czy można osobiście odebrać zamówienie?

Zamówienie można odebrać osobiście w naszym biurze przy ulicy Królowej Jadwigi 4a/4 w Bydgoszczy. Przy odbiorze osobistym nie ponosi się dodatkowych kosztów transportu. Przed odbiorem zamówienia prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu ustalenia dokładnej godziny odbioru.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na każde zakupione w naszym sklepie produkty otrzymasz fakturę VAT. Jeśli faktura ma być wystawiona na firmę wówczas trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja „Dodatkowe informacje”). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia.

Jak zmienić zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości.
W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia,
zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: +48 534 040 526 lub mailowo: biuro@naklejkierki.pl

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Można anulować swoje zamówienia do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe.
W celu rezygnacji z zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: +48 534 040 526 lub mailowo: biuro@naklejkierki.pl

Gdzie jest moja przesyłka? Czy istnieje możliwość śledzenia?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego, możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 534 040 526.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Jaki jest koszt dostawy?

Niezależenie od ilości zamówionych naklejek , za przesyłkę płacisz tylko raz.
Kurier Inpost/ DPD 15zł

Newsletter

Nie przegap żadnej promocji, zdobywaj dodatkowe rabaty.

Już niedługo

Uruchomimy aplikację mobilną, gdzie sprawdzisz promocje i aktualne nowości w ofercie
0
    0
    Twój Koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu